Απαγόρευση και άρση απαγόρευσης απόπλου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στη Μήλο

ΠΛΣ
Share:    

Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Μήλου από τον Πλοίαρχο του Επιβατηγού-Οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» Ν.Π. 12247 ότι, μετά τον απόπλου του πλοίου από το λιμάνι της Μήλου, διαπιστώθηκε απώλεια ηλεκτρικής ισχύος (blackout) και βλάβη στις κύριες μηχανές του. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να ακινητοποιηθεί το πλοίο έξω από το λιμάνι του Αδάμαντα και να προσαράξει σε αμμώδη βυθό.

Το «ΚΙΣΣΑΜΟΣ», το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς - Μήλος - Σούδα, είχε αποπλεύσει από το λιμάνι του Αδάμαντα με 1.184 επιβάτες, 214 Ι.Χ., 89 Φ/Γ, 1 Λεωφορείο, 42 Δ/Κ και 103 μέλη πληρώματος. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα για παροχή συνδρομής ένα Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΠΛΣ), το επιβατηγό-οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίο «ΑΡΤΕΜΙΣ», το αλιευτικό (Α/Κ) σκάφος «ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ», το επιβατηγό-τουριστικό (Ε/Γ-Τ/Ρ) «ΔΕΛΦΙΝΙΑ», το ρυμουλκό (Ρ/Κ) «ΜΗΛΟΣ ΠΑΪΛΟΤ», η λάντζα «ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β», καθώς και το καταδυτικό σκάφος «ΑΓΕΡΑΣ».

Ακολούθησε επιτόπιος υποβρύχιος έλεγχος των υφάλων του πλοίου από ιδιώτη δύτη, κατά τον οποίο δεν διαπιστώθηκε ρήγμα. Στη συνέχεια, μετά την αποκατάσταση της βλάβης από το πλήρωμα και την επανεκκίνηση των ηλεκτρογεννητριών και των κύριων μηχανών, το πλοίο αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και κατέπλευσε αυτοδύναμα και με ασφάλεια στο λιμάνι του Αδάμαντα, συνοδεία του ΠΛΣ.

Από το Λιμεναρχείο Μήλου, που διενεργεί την προανάκριση, αρχικά απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΚΙΣΣΑΜΟΣ». Κατόπιν της ολοκλήρωσης υποβρύχιου ελέγχου των υφάλων του πλοίου από καταδυτικό συνεργείο, της διενέργειας επιθεώρησης από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων (Τ.Κ.Ε.Π.) της Λιμενικής Αρχής και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, επετράπη η συνέχιση του δρομολογίου του πλοίου.

Από το περιστατικό δεν υπήρξε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.


Σχετικές εικόνες